joi, 23 mai, 2024

Dieta care te învață ce să mănânci ca să slăbești. Așa scapi de obiceiurile alimentare nesănătoase

Foarte multă lume se întreabă care este dieta optimă ce te învață cum să mănânci ca să slăbești și să ai un stil de viață sănătos și echilibrat. Acest lucru se poate obține cu ajutorul unui program alimentar pe parcursul a 30 de zile. Dieta respectivă restricționează consumul unei game întregi de alimente, cu scopul de a scăpa de kilogramele nedorite.

Dacă ai nevoie de o cură care să te ajute să îți schimbi obiceiurile alimentare nesănătoase, dieta de 30 de zile ți-ar putea fi de mare ajutor. Aceasta își propune, după cele 30 de zile de restricții, să te determine să alegi un stil de viață sănătos și echilibrat.

Dieta care te învață ce să mănânci ca să slăbești

Acest plan alimentar a fost conceput pornind de la ideea că toate problemele noastre își au cauza în alimentație. Și ne referim aici la problemele de greutate, cele de sănătate ori problemele de natură emoțională. Așadar, pentru a ne simți, dar și pentru a arăta bine, trebuie să ne schimbăm modul în care mâncam.

În cele 30 de zile de dietă, poți mânca orice tip de carne, atâta timp cât este slabă. Spre exemplu, piept de pui, cotlet de porc, carne de vită sau de curcan. Pește și fructe de mare, atât în varianta proaspătă, cât și la conservă ori congelate. Legume, fructe proaspete, dar și deshidratate (însă în cantități reduse). De asemenea, ouă, nuci și semințe, respectiv lapte sau unt de origine vegetală (lapte de migdale, de caju). Grăsimile consumate trebuie să fie sănătoase, de exemplu ulei de cocos.

Totodată, în timpul dietei de 30 de zile nu poți consuma produse procesate, zahăr sau îndulcitori artificiali, alcool, cereale, fasole, mazăre, năut, soia și toate produsele derivate din soia. De asemenea, trebuie să renunți la produsele lactate de orice fel, dar și la aditivii alimentari ori potențiatori de arome.

Beneficiile dietei de 30 de zile

Dintre acestea, amintim scăderea în greutate, îmbunătățirea stării de sănătate ca o consecință a renunțării la alimentele nesănătoase, îmbunătățirea activității tractului digestiv, dar și a calității somnului. Nu în ultimul rând se va observa o sporire a energiei.

Spre deosebire de alte diete, aceasta nu necesită urmărirea caloriilor consumate, așa că îți va fi mai ușor să o urmezi. În cazul de față vorbim mai degrabă de un plan alimentar de 30 de zile, nicidecum de o cură de slăbire. Mai mult, nu scăderea în greutate este singurul scop al acestei diete, ci educarea individului în ceea ce privește alimentația și obiceiurile sănătoase.

Totodată, ideal ar fi să te cântărești în prima zi, iar apoi să nu o mai faci până la finalul celor 30 de zile. Și asta pentru că ideea este să te concentrezi pe starea de bine, nu pe numărul de kilograme pierdute.

Pe aceeași temă

Distribuie:

Cele mai citite