vineri, 19 iulie, 2024

Inflația aruncă prețurile în aer! Cât costă zahărul și uleiul

Inflația aruncă prețurile în aer! Este posibil ca tarifele să crească din cauza inflației, chiar și la Lidl, un lanț de supermarketuri apreciat pentru prețurile sale competitive. Iată ce ar putea însemna acest lucru pentru clienți pe viitor.

Inflația aruncă prețurile în aer!

Lidl ia în considerare posibilitatea de a majora prețurile la unele dintre produsele sale. Presiunea inflației este tot mai mare, iar acest lucru îi determină pe reprezentanții Lidl să ia în calcul o ajustare a prețurilor. Cu toate acestea, decizia nu este una ușoară, deoarece ar putea însemna o reducere a marjelor de profit. Este demn de menționat că, în ciuda dificultăților economice generate de pandemia de COVID-19, Lidl a înregistrat profituri semnificative.

Clienții fideli sunt îngrijorați cu privire la impactul pe care majorarea prețurilor îl va avea asupra bugetului lor. Lidl dorește să evite pierderea clienților din cauza creșterii prețurilor și își propune să mențină nivelul de loialitate al acestora.

Într-un efort de a minimiza impactul asupra consumatorilor, Lidl ar putea alege să majoreze prețurile doar pentru anumite produse și păstrându-le neschimbate în cazul altora.
Primele produse care vor fi modificate din cauza inflației sunt uleiul, care va înregistra o creștere de preț de aproximativ 6,5%; zahărul, care se așteaptă să aibă o majorare de preț de 6,5%; și cerealele destinate micului dejun, care vor suferi o creștere estimată la 4,2%.

Conceptul pungii cu „produse-surpriză” nu va fi implementat în România

Lanțurile mari de supermarketuri se află într-o situație delicată, întrucât producătorii au emis avertismente cu privire la perspectivele sumbre. Potrivit informațiilor de pe El Espanol, se prefigurează o creștere a prețurilor pe termen lung. Această tendință nu este considerată temporară, ci se anticipează că va fi persistentă. Consumatorii sunt cei mai vulnerabili în această situație.

În plus, conceptul pungii cu „produse-surpriză” la doar 3 euro, echivalentul a aproximativ 15 lei, nu va fi introdus în România, cu toate că inițiativa a fost deja implementată în Germania, Italia și Spania pentru a stimula vânzările de legume și fructe aproape expirate.
Deși s-a analizat posibilitatea implementării acestui concept și în România, echipa locală a considerat că este important să răspundă preferințelor și obiceiurilor de consum ale clienților români. Românii apreciază în mod special prospețimea și calitatea produselor vegetale, motiv pentru care s-a decis să se concentreze pe menținerea acestor standarde ridicate în loc să implementeze punga cu „produse-surpriză”. Astfel, se dorește să se asigure că oferta magazinului se aliniază cât mai bine la așteptările și nevoile clienților din România.

„Am analizat această variantă pentru implementarea în România. La momentul analizei, am decis să ne concentrăm eforturile pe îmbunătățirea unor procese de business în ceea ce privește categoria legume-fructe. Mai exact, ne-am concentrat pe procesele din magazin ce susțin disponibilitatea unor produse proaspete și cu cea mai bună calitate la raft, în cantități adaptate la nevoile de cumpărare.

Reanalizăm constant astfel de inițiative ce au impact asupra prevenției risipei alimentare și implementăm acele măsuri care ne permit să optimizăm stocurile astfel încât să reducem risipa, dar să oferim prospețimea și disponibilitatea pentru care clienții noștri ne aleg”, au transmis reprezentanții Lidl, în contextul în care inflația aruncă prețurile în aer.

Pe aceeași temă

Distribuie:

Cele mai citite

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.