O femeie din București care a închiriat o casă de vacanță, a rămas șocată de condițiile de cazare din Grecia. Turista a reclamat situația pe pagina de Facebook Forum Grecia. Venită în Koutsoupia cu gândul de a se relaxa, Valentina a avut un șoc atunci când a descoperit că vacanța pe care o plănuise minuțios cu ceva timp înainte i-a fost dată complet peste cap. Ea a postat nenumărate poze în care pot fi observate saltelele mucegăite și paturile nespălate, întreg spațiul de cazare fiind practic neigienizat și impropriu pentru locuit.
O turistă din București a rămas șocată de condițiile de cazare din Grecia
Femeia a menționat că rezervarea a fost făcută pe platforma Airbnb și a cerut sfaturi internauților legat de o modalitate prin care și-ar putea recupera banii plătiți.
„Am închiriat prin Airbnb o casă în Koutsoupia, în poze arată bine dar când am ajuns a căzut cerul pe noi, unde pot face reclamație? Copii mei dorm pe saltea gonflabilă adusă de acasă. Vă rog să mă ajutați, unde să reclam? Vreau măcar jumătate din bani să pot plăti o altă cazare. Mulțumesc”, este postarea făcută de Marin Valentina pe pagina de Facebook Forum Grecia.
În cazul unor astfel de surprize neplăcute în perioada unei vacanțe prin Airbnb, cea mai bună variantă este să abordați gazda și să îi cereți să vă ajute să rezolvați problema. Airbnb vă poate ajuta să obțineți o rambursare sau să anulați rezervarea dacă doriți, dar este recomandat ca mai întâi să îi contactați din secțiunea Mesaje și pentru a negocia o soluție de comun acord. Ei vă pot rezolva problema, vă pot oferi o rambursare parțială sau pot anula cu o rambursare completă.
Cel mai indicat este să îngrămădiți cât mai multe dovezi puteți, să îi transmiteți solicitarea gazdei în termen de 24 de ore de la aflarea problemei, așteptați un răspuns iar dacă nu îl primiți în decurs de o oră sau îl resping, contactați Airbnb iar ei se vor ocupa de neplăceri cât mai curând posibil.
Cum trebuie procedat în astfel de situații
Marius Cucu este un român pasionat de călătorii și care deține un blog personal. El este un client Airbnb de multă vreme, cu multe rezervări făcute de-a lungul timpului. Bărbatul a povestit modalitatea prin care a reușit să își recupereze banii după ce a constatat că locuința închiriată la Paris nu corespundea descrierii de pe platformă. Acesta spune că la sfârșit, după ce le-a trimis toate datele importante, banii i-au fost restituiți.
„Sora mea a avut o situație în care avionul s-a anulat pentru că a fost o chiciură și s-au hotărât să plece la o lună. Au discutat cu cei de la cazare și au reușit să negocieze și au acceptat mutarea pentru luna următoare. Totuși, ține foarte mult și de tipul cazării și politica de anulare.
Ce trebuie să mai știi despre Airbnb? Eu, de multe ori, am început să discut înainte cu oamenii, să îi întreb de sănătate pentru a nu mă trezi că nu rămân fără cazare. Așa că încerc să aflu cât mai multe informații. Câteodată discutăm chiar și despre o posibilă negociere, când e vorba de mai multe zile.
De multe ori, nu s-a întâmplat asta pentru că prefer să merg pe orașe multe și cazări diferite. Asta înseamnă că mai mult de 2-3 nopți nu stau într-un loc. Ce să negociezi acolo? Ideal ar fi ca voi să comunicați cu ei, dar nu în ideea în care faceți plăți prin mesageria privată. Nu ajungeți să negociați în felul ăsta că s-ar putea să luați teapă. Folosiți platforma ca modalitate de a plăti pentru că ei sunt ca un intermediar ce rezolvă problemele”, a explicat Marius Cucu.
O turistă din București a rămas șocată de condițiile de cazare din Grecia.