duminică, 3 martie, 2024

Dietă indiană păreri. La ce alimente trebuie să renunțați pe parcursul regimului?

Tot multe persoane sunt interesate de o dietă indiană și caută mai multe păreri despre aceasta. Dieta indiană se bazează pe alimente care sunt consumate în mod tradițional în India. Toate alimentele sunt bune pentru sănătate și pentru a pierde în greutate. Prin urmare, această dietă este sigură pentru organism.

În timpul acestei diete trebuie să renunțați la carne, pește, toate cerealele, cu excepția orezului. Bineînțeles, dulciurile, produsele de patiserie sunt toate interzise. Următoarele alimente trebuie să fie neapărat prezente în alimentație. Astfel, este recomandat să consumați orez, lapte, nuci, fructe, legume, scorțișoară, curry și ceai.

Dietă indiană păreri. Ce produse alimentare este indicat să consumați?

Altfel spus, dieta presupune consumul de alimente vegetale și evitarea produselor de origine animală. Orezul normalizează sistemul digestiv, este responsabil pentru metabolismul carbohidraților și al grăsimilor, precum și pentru activitatea normală a tiroidei și întinerește organismul.

Orezul absoarbe și elimină tot ce este rău și dăunător din organism. În plus, orezul este bogat în minerale și vitamine. Scorțișoara reduce pofta de mâncare și elimină toxinele din organism. Prin urmare, este, de asemenea, foarte util pentru persoanele care slăbesc. În ceea ce privește un alt condiment, curry, acesta este format din 70% turmeric, care oprește creșterea țesuturilor grase. În plus, curry îmbunătățește metabolismul și, de asemenea, suprimă pofta de mâncare.

Fructele și nucile, legumele vă oferă o mulțime de nutrienți. De fapt, fiecare fruct și legumă are o compoziție unică care afectează organismul. Iar nucile sunt excelente pentru a sătura și satisface foamea și dau energie pentru munca fizică și mentală.

Meniu recomandat de specialiști pentru un rezultat cât mai rapid

Laptele și ceaiul sunt ultimele alimente de care ai nevoie atunci când ții dietă. Ceaiul elimină sărurile metalelor grele și lichidele în plus din organism, scade pofta de mâncare și te împrospătează. Laptele, pe de altă parte, este un produs unic care crește rata de descompunere a grăsimilor. Ceaiul de lapte, o băutură populară, provine, de asemenea, din India.

Vă puteți face un meniu pe cont propriu, pe baza alimentelor pe care aveți voie să le consumați. Spre exemplu, dimineața poți mânca o banană și bea un pahar de lapte sau o salată de castraveți și verdețuri cu ulei de măsline și o ceașcă de ceai negru. La prânz este recomandat să consumați orez fiert, tocană de legume cu curry și ceai de scorțișoară.

Pentru cină puteți să optați pentru orez cu curry și câteva mandarine, sau o salată de mere, morcovi și nuci cu miere, sau o supă cremoasă cu orez și curry. Pot fi consumate legume fierte, tocănițe și crude, precum și diverse supe de legume. Iar curry și scorțișoară trebuie să fie în meniu în fiecare zi. De preferință, scorțișoara ar trebui adăugată la ceai și curry la orez, dar o puteți adăuga și la legume.

Atunci când urmați o dietă indiană și citiți mai multe păreri despre aceasta trebuie să vă consultați și cu un specialist. Este indicat să urmați o astfel de dietă timp de o săptămână. Puteți pierde multe kilograme în această perioadă. Dacă vă simțiți suficient de bine și vă place această dietă, este posibil să o prelungiți încă o săptămână.

Pe aceeași temă

Distribuie:

Cele mai citite